Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Konstiga metoder

Jaha vad säger man idag då? Jag går som många andra och tänker på politik. Känns jäkligt tråkigt att Alliansen fortsätter styra landet..och även att SD har fått mer att säga till om. Jag försöker att acceptera läget som det är =). Lite less blir jag dock då man hör att olika partiledare beter sig barnsligt då dom med mycket omogna metoder försöker att frysa ut SD:arna. Om vi nu, som många faktiskt påstår, lever i en demokrati så kan man ju inte börja ignorera ett parti som fått många röster och tagit sig in i riksdagen. Smartare är det väl att föra en riktig debatt om vad deras politik faktiskt handlar om!



För Viljas del fortsätter dock livet i vanlig ordning =).

/Lisa



0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑