Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Lax, igen!!

Ja, det har blivit en hel del lax den senaste tiden. Men det är ju så enkelt och gott! Fast snart lär jag ju lessna på det. Men ikväll har jag bjudit mig själv på en supergod söndagsmiddag med lax, kräftsås och brysselkål. Jag kan kan erkänna att jag är lite smyg LCHF-are nu i höst!



/Lisa

2 Kommentarer
Laila

Tack för middagstipset! Vilka gulliga brysselkål är de färska? /Laila

2010-09-12 @ 19:18:04
Lisa

Laila: Det va så lite så. Ja, visst är dom söta och färska är dom! =)Kram!

2010-09-12 @ 19:21:59
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑