Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Magiskt!



Ja, det går knappt, att med ord beskriva, hur bra konserten var igår! Man kan bara konstatera att Sting har en fantastisk röst, närvaro på scen, magiska låtar och det hela blev knappast sämre med den otroligt skickliga symfoniorkester han hade med sig!

Simons känsla efter konserten: Grymt upplyftande!

/Lisa

1 Kommentarer
Chatarina

Sting - den bäste! Min store favorit och just när jag läser om hur fantastisk konserten var, så är jag så ledsen över att vi inte var där. Glad för er skull i alla fall. Mars 2001 tror jag det var sist vi såg honom i Globen - också fantastiskt!

2010-09-11 @ 01:56:56


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑