Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Morgonstund har guld i mun!

Jag sov längre än vad lisa gör oftast.. Jag vaknade upp av en smäll och ljudet av rullande stenar på vardagsrumsgolvet. Det var den lilla katten lila som hade bestämt sig för att jag skulle vakna och hjälpa Lisa plocka stenar som välts ut. Det är roligt med djur, lisa hade iaf fått göra 3 armband innan olyckan var framme.

Här är lite bilder jag fått ta del av nu, så här såg det alltså ut tidigare på morgonkvisten..




Man fick äta frukost med dom stora idag =)

För det otränade ögat kan det se ut som den vita hunden är farlig..
Men jag vet bättre!!

Hoppas alla ni som läser här idag får en fantastisk dag, det tänker jag ha!

/David

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑