Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Onyttigaste frukosten

Igår kom Peter ut till Mosås och hälsade på. Vi fikade och tittade på konsert med Sting och en annan med Prince. Fantastiska artister båda två! Hur som helt, medan vi satt och fika så kom Peter med ett erkännande om att hans frukost samma dag inte varit av det hälsosammaste laget. Jag (Lisa) var inte sen att erkänna detsamma och det visade sig att även David hade käkat onyttigt. Jag tyckte att det var ganska roligt att vi alla tre hade valt så onyttiga och konstiga frukostar samma morgon. Så vad säger ni, vem tar hem priset för "onyttigaste frukosten"? =)


Peters frukost: Grädde + Inlagda päron
 



Lisa frukost: Mörk Choklad + Färskost
 


Davids frukost: Ostbågar + Kaffe

 


/Lisa


3 Kommentarer
Peter

Haha ja vi får se hur pöbelns dom lyder;D

2010-09-19 @ 14:09:03
laila

Här på Klaverstråket så har vi enats om följande.

Lisa vinner, mörk choklad och ost är nyttígast

/Laila, Alfredo och Simon

2010-09-19 @ 15:29:38
Lisa

Peter: Jag tror att du får dela på första platsen tillsammans med David! =)



Laila, Alfredo & Simon: Bra att ni hejar på mig!=)

2010-09-19 @ 16:05:11
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑