Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vilja tycker om Divah

Som tidigare berättats så har Vilja en Dansk-Svensk Gårdshunds-kompis som heter Divah. Vaje gång vi ska åka och träffa Divah så blir Vilja alldeles till sig av lycka. Så här lät det idag när jag berättade för Vilja att vi skulle träffa Divah:

Klicka för att se: Vilja ♥ Divah
♥ 

/Lisa

4 Kommentarer
Anonym

hej! man ser verkligen hur Vilja ser sin kompis framför sig när du pratar om henne. Underbar liten film/kramen/Leni

2010-09-12 @ 20:00:45
Lisa

Leni: Va kul att det framgår!=)

Kram!

2010-09-12 @ 20:53:47
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/
Chatarina

Vilken personlighet hon är lilla Vilja. Helt underbara små filmer du lagt ut. /kram Chatarina

2010-09-13 @ 09:50:02
Lisa

Chatarina: Va roligt att du tycker det! Pappa visade en av filmerna för några elever och en av dom trodde inte alls att det var Vilja som pratade (lät) utan jag! Haha, det tycker jag va roligt! Kram kram!

2010-09-13 @ 13:41:09
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑