Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vill inte bli sjuk

Hösten är lika med förkylningstider och jag vaknade idag med halsont. Men jag har ingen lust att bli sjuk nu då jag tänker komma igång med styrketräningen. Ikväll ska jag träna med Peter, Davids bror. Han kan det här med styrketräning vilket jag inte alls har koll på. Ikväll ska vi träna bröst, tror jag =). Tyvärr har David problem med axeln så han kan inte träna på ett tag. Men vi ser fram emot att han hänger med oss på gymet så småningom.


Favoritkortet på David och Vilja ♥

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑