Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Andra advent


Har man mycket att göra så kan man uppleva att tiden går väldigt fort. Jag har haft mycket att göra denna helg och tiden har bara "sprungit" iväg. Känner att det inte hade varit fel med en extra helgdag! Men nu har jag ju hela söndagen på mig och jag har redan varit en sväng till gymmet och på ett litet tag ska jag, Lisa och Oskar åk till Löfst slott där det är traditionellt julfirande. Jag tror att det här kommer att bli en perfekt 2:a advent =).

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑