Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Blåbärspannkakor


Idag stekte David goda blåbärspannkakor som vi avnjöt lunch. Jag har känt mig ganska trött efter den långa resaden igår så idag har vi bara haft det lugnt och trevligt. Fast det har vi ju för det mesta!=)

/David&Lisa

2 Kommentarer
Inger

Goda pannkakor och fantastiskt fina bilder från er resa. Så spännade land färgstarkt annorlunda och många kontraster. Önskar att jag hade varit med....

Allt väl med er alla hoppas jag

kram Inger

2011-02-07 @ 23:17:04
Lisa

Tackar, ja du skulle ha följt med!=) Det är toppenbra med oss alla här! Hur har ni det? Är köket färdigt ännu? =)

Kramar!

2011-02-08 @ 18:32:49
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑