Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vi bor pa fint hotell i Marrakech


Hotellet i Agadir var val inte mycket att skryta med men annat ar det med hotellet har i Marrakech! Har finns pool, gym, spa, datorer med internet o.s.v. Nar vi kom hit igar sa blev vi bjudna pa valkomstté och kakor (se bild 1) och rummen ar ocksa trevliga (bild 2). Imorse testades gymmet och ikvall har vi bokat bubbelpoolen. Igar besokte vi det kanda torget som kallas "gycklarnas torg" med forsaljare med ormtjusare, sagoberattare och forsaljare. Efter en lang stund lyckades jag pruta ner ljuslyktan pa bilden ovan. Det ar en konst att pruta!

/Lisa

2 Kommentarer
Inger

Så spännande! Ni är modiga som åker ut i världen. Det är superfina bilder och jag förstår at ni har det bra. Här i Umeå blir det SPA ikväll Kram Inger

2011-02-02 @ 18:02:08
alfredo

vad avundsjuk jag blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-03 @ 16:20:44


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑