Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Packard Bell

Åååå vad glad jag är över min nya dator som inhandlades idag. Den är helt perfekt! =) Och nu har David hjälpt mig att installera program så nu är det bara att tuta och köra! Jippie, trodde aldrig att jag kunde bli så glad för en teknisk pryl..



/Lisa

2 Kommentarer
Laila

Bra att du hittade en dator som du är nöjd med. Det är inte lätt att hitta rätt i datadjungeln.

/Laila

2011-01-02 @ 21:53:26
lisa

Laila: Nej verkligen inte men den här var ju himla bra och hade en fin rabatt så då slog jag till!=)

2011-01-02 @ 22:52:55
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑