Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Seg dag..

Har känt mig lite småkrasslig idag och haft ont i huvudet och halsen. Har därför tagit det riktigt lugnt och sovit mycket, lagat god mat, rastat Vilja, pluggat lite och tittat på svt play på min nya dator. Jag älskar min dator!=)
Vilja har såklart sympati-slappat med mig, lekt lite med sin julklappsboll, suttit på fönsterbrädan och tittat ut genom fönstret, sovit en hel del, hälsat glatt på okända människor osv.



/Lisa


2 Kommentarer
Laila

Krya på dig gumman!

kram från mamma

2011-01-11 @ 21:34:44
Lisa

Laila: Tack mamma =). Kram

2011-01-11 @ 21:53:34
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑