Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En dag på stan och obligatorisk lunch på "Mimmis" =)



En hel dag på stan och lunch på vårat favoritställe "Mimmis Visthus". David testade en raw-food pizza och konstaterade att han är modigare än jag, som oftast väljer samma sak. Jag var tvungen att hålla med då jag för det mesta väljer deras sallad med varmrökt lax, räkor och massa grönt. Men, den är ju så himla god, och nyttig..Fast nästa gång ska jag utan tvekan välja pizzan då det var en otroligt spännande (och god!) smakupplevelse. Till exempel var cashewsås på pizzan något nytt för oss.


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑