Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En Örn eller Gam, det är frågan..



Akvarellfärg är inte riktigt min grej. Det kräver tålamod vilket jag saknar. Idag tänkte jag ändå testa att måla lite och tog fram mina målargrejer. Märkte dock ganska snabbt att jag först skulle ha tagit mig tid till att ha skissat upp min fågel för nu såg den mer ut som en korsning mellan en örn och en gam istället för enbart en örn! =)

/Lisa


2 Kommentarer
Laila

Klart det är en örn, gamar har ju lång längre hals.

kram Laila

2011-07-03 @ 16:07:54
Lisa

Laila: Ja det har du rätt i..men jag har för mig att gamar brukar "dra ihop" halsen så som jag tycker att örnen jag målade ser ut att göra =). Kram

2011-07-03 @ 17:41:10


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑