Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Världens finaste Lila & Världsbutiken i Norrköping

Idag har vi varit med Lila till veterinären då det var dags att kastrera henne. Vi lämnade in henne på morgonen och fick hämta henne på eftermiddagen. Allt gick jättebra och det kändes verkligen som att hon varit i trygga händer. Hon var pigg och alert när vi hämtade henne, vilket förvånade oss. Våra andra katter som gjort samma operation har varit i betydligt sämre skick efteråt. Men smådjurskliniken som vi var till här kändes som ett jättebra ställe! Om det skulle hända något med våra andra djur (hoppas inte) så kommer vi att ta med dom dit. Det känns ju skönt att lämna in sina älskade vänner till några som man känner att man litar på!

Nu till något annat. Efter att vi lämnat in Lila så åkte vi till stan och där besökte jag bl.a. "Världsbutiken" som säljer fina handgjorda saker som är tillverkade att fattiga människor från världes alla hörn. Jag hittade två fina armband och en matchande chokladkaka. Jag gillar mörk choklad, speciellt med mintsmak och denna hade ju även ett snyggt papper. Sånt gillar jag =).



Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑