Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En dag med blandade känslor!



Glädje, sorg, vemod, lättnad & skratt har denna examensdag bland annat innehållit! Jag har äntligen tagit min examen tillsammans med underbra människor som jag hoppas fortsätta att hålla kontakten med. Den här bilden togs efter vår frukost tillsammans imorse och jag kommer verkligen att sakna Anna O, Pani, Carro och Anna PM som är världens bästa och finaste vänner som kommer bli utomordentliga socionomer! Jag hoppas vi ses snart igen!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑