Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Dagens musiktips..




Gloria Estefan har jag tidigare lyssnat mycket på, men framförallt hennes låtar på engelska. Kom på mig själv för ett par veckor sedan att det kanske inte var helt rätt tänkt där..
Tur man lär så länge man lever och är öppen för att omvärdera sina åsikter och val =D
Här kommer 2 låter jag nosat rätt på, luta er bakåt och njut av dessa tongångar!

Hoy
Ay, Ay, Ay Amor
(klicka för att lyssna)

/David

1 Kommentarer
Chatarina

Ay Ay Ay Amor......mmmmmm.....härligt, rytmiskt och medryckande....vi gillar båda det här...mucho! Hög volym-toppen...taket lyfter...Det här smakar mera...

kramar Chatarina och pappa Thomas



Hoy.......idag......önskar vi kunde mer spanska än bara ströord....härlig låt, härligt språk..flöjten gör att det blir en viss peruansk känsla över den här---we like!!

2011-03-30 @ 20:31:36


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑