Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Idag fick jag till det -himmelskt goda!



Det är inte så lätt att få till en bra pannkakssmet utan kolhydrater men idag lyckades jag äntligen! Kanske berodde det på att maskoten (Vilja) var med och hejade på i köket =). Hade i världens godaste proteinpulver i smaken "Choclate Peanut Butter" vilket blev hur bra som helst. Testade även att steka i olivolja och det funkade riktigt bra det med. Som vanligt åt jag dessa med Keso och osötade hallon.

Recept 6 pannkakor (för 2 personer)

2 äggulor, 4 äggvitor
Ca 1 dl proteinpulver
1 dl mjölk
1-2 msk fiberhusk (malda psylliumfrön)


2 Kommentarer
Malin Högberg

Tack för tipset :) Slipper man tvinga i sig pulvret i dryckesform hela tiden! Blir så inspirerad av alla fina bilder :)

2011-05-07 @ 08:50:57
Lisa

Malin- Ja det är bra att ha lite alternativ så det inte blir så enformigt! Vad tränar du för något? Tackar, kul att du är inne här och kikar! =)

2011-05-07 @ 12:23:34
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑