Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Morgonpromenad med mina små frökusar =)




(Bilden är tagen förra året i april då jag precis kommit hem från Indien)

Idag fick Billie och Vilja följa med ut på en 50 minuters lång morgonpromenad. Det tyckte dom var kul! Idag är det lagom kallt ute, solen skiner och det är näst intill vindstilla! Underbart! Dessutom såg vi 18 kanadagäss och 9 rådjur som hade parkerat på åkern. Inte illa en vanlig onsdag! =)

Idag ska jag på en föreläsning på skolan och sen kanske det blir ett träningspass på gymmet.

Hoppas ni får en härlig dag!
Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑