Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Godmorgon!


Idag ska jag plugga lite, eventuellt träna, handla nyttiga saker som fiskoljetabletter och järntabletter då jag misstänker att jag har järnbrist. Troligtvis hade jag en ordentlig järnbrist då jag kom hen från Indien i och med den kolhydratsrika och proteinfattiga kosten vi åt där. En av oss som var där började tappa håret och blev väldigt trött då hon kom hem och det visade sig att hon hade jättelågt järnvärde. Det är ju i och för sig ganska vanligt hos kvinnor men i och med att jag inte äter kött så behöver jag nog fylla på med lite extra järn =).

Annars skiner solen som vanligt här i Örebro men tyvärr blåser det för fullt. Jag längtar tills det lugnar ner sig så att man kan vara ute och promenera.

Vad gör ni idag?
Kram/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑