Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Fullt ös medvetslös!


I två dagar har vi jobbat med flytten från tidig morgon till sen kväll! Nu är vi både psykiskt och fysiskt och utmattade =). Vi har även märkt på djuren att det har varit lite för mycket.. Men nu börjar vi faktiskt få ordning på lägenheten och känner oss snart som hemma =).

Ikväll ska jag åka till Örebro för att gå på examensfest med trerättersmiddag. Jag är helt slut efter flytten men det ska såklart bli roligt att träffa alla som jag pluggat med under de här 3,5 åren.

/Lisa


4 Kommentarer
Laila

Grattis till din examen Lisa!

Hoppas att ni får en trevlig fest.

Kramar Laila

2011-05-27 @ 13:15:15
Inger

Stort grattis Lisa till examen !

Jag vill gärna få möjlighet att fira dig och dina studier. Hoppas ni planerar något i sommar, här i Umeå eller där i Skärblacka, så att vi kan träffas och fira dig. Vad skulle passa för dig?

Många kramar från Inger och Dan

2011-05-27 @ 19:14:24
Lisa

Laila: Tack mamma! =) Kram!

2011-05-29 @ 21:06:07
Lisa

Inger & Dan: Tackar, tackar!=) Vi har inga särskilda planer för sommaren så på ett eller annat sätt kommer vi säkert att ses! Kram!

2011-05-29 @ 21:10:47


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑