Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Laktosfri-allergifri?



Har just ätit frukost, laktosfri yoghurt blandat med chokladproteinpulver toppat med linfrön, solrosfrön och valnötter. Har sedan ca 2 veckor tillbaka ätit mer laktosfritt för att testa om det kan vara något för en käsnlig mage. En mycket positiv effekt som jag genast märkt med detta är att jag knappt behövt tagit någon allergimedicin alls! Helt underbart då jag annars måste ta allergitabletter, nässpray och ögondroppar varje dag!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑