Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Dagens små tassar..


..tillhör finaste Billie!


Och så lilla Vilja på ett hörn.

Våra små gosetroll har förvandlats till två riktiga muskelknuttar denna sommar eftersom dom fått sprungit lösa så mycket. Det känns skönt att dom byggt en del massa inför den (förhoppningsvis inte!) kalla och långa vintern.


2 Kommentarer
Johanna

hola!

söta småtassar.... inte trodde jag man kunde bli så fäst vid en liten vovve förrän nu, nu förstår jag!



du Lisa, tips till dig: http://www.matsaklart.se/p/annonsera-har.html kolla in där det står "just nu söker vi dig som kan fota och vill fota mat och bor i eller kan resa till umeå med jämna mellanrum"

Nåt för dig!! =) kram

2011-09-06 @ 23:46:01
Blogg/Hemsida: http://www.johannawestberg.wordpress.com
Lisa

Johanna: Ja det är otroligt hur mycket man kan tyckaa om dom!=) Tack för tipset! Vore superkul men måste först lära mig den den kameran ordentligt..

2011-09-08 @ 00:56:31


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑