Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ett rum där tankar blir klara och föds på nytt..


Kinesisk familj som jag fångade på bild i ett budistiskt tempel.


Jag gillar Buddhas livsfilosofi. Han var en klarsynt människa i mina ögon.


"Du själv, liksom alla andra i hela universum, förtjänar din kärlek och tillgivenhet"

"Allt det vi är, är resultatet av det vi har tänkt"
"Att förstå allt är att förlåta allt"
-Buddha


Med dom kloka orden säger jag godnatt!

Kram/Lisa


1 Kommentarer
Anonym

Österlänsk klokhet. Ingenting slår det!

2011-09-26 @ 18:11:18


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑