Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Höstnytt och Jägarna 2


Igår packade jag min lilla resväska, tog jag på mig mina nya höstskor och min nya röda väska och hoppade på tåget till Stockholm för att träffa lillebror. Vi hade en mysig eftermiddag/kväll på Heron City som är ett stort köpcentrum. Där bowlade vi, tävlade i vem som kunde pricka i flest basketbollar, tog en kaffe och såg på bio. Vi såg Jägarna 2 som var riktigt spännande med bland annat Peter Stormare gjorde en stark insats med övertygande norrländska. 
Jag lägger upp fler bilder lite senare idag =).

/Lisa


1 Kommentarer
Erik

Mm jag gillade Stormare i Jägarna 2 :) Kolla gärna in min intervju med Stormare här http://www.filmkritikerna.se/intervju-med-peter-stormare

2011-09-16 @ 12:56:35
Blogg/Hemsida: http://www.filmkritikerna.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑