Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Slut på en minut



Igår kväll gjorde jag en ny sats med Linfröknäcke då den första försvann med ett naffs. Så himla enkla och goda och idag fick det bli två skivor med ost, smör och paprika till frukost. Gott för en fröfantast!;)

/Lisa


6 Kommentarer
UmeåElin

Jag provade receptet tidigare i veckan och har hunnit bjuda både vänner och familj på dem i veckan. Kryddade med vanliga brödkryddor och lite salt smakar de toppen oavsett pålägg.



Tack för ett riktigt bra recept!

2011-09-08 @ 19:02:38
Blogg/Hemsida: http://minvilma.blogg.se/
Inger

Måste bara få säga att linfrö ska inte ätas i för stora mängder. Men det vet ni säkert redan. Det verkar gott önskar jag hade ett till mitt te Kram Inger

2011-09-08 @ 22:02:18
Lisa

Elin: Va roligt att du testat och att det smakade bra!! =)

2011-09-08 @ 23:29:32
Lisa

Inger: Jo jag har hört det och försöker att inte överäta ;) kram!

2011-09-08 @ 23:31:08
Josefine

ååå så mumsigt det ser ut .. skulle du vilja lägga ut receptet :) ?

2011-09-10 @ 14:36:51
Blogg/Hemsida: http://jjossefajn.blogg.se/
Lisa

Josefine: Jag har lagt ut receptet för en vecka sedan, så skrålla neråt =)

2011-09-10 @ 15:27:26
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑