Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Värt väntan


Hur söt var inte den här tjejen!?


Vi lunchade på ett jättetrevligt fik. Vi fick vänta en bra stund innan vi fick bord men det var det absolut värt. Där serverades ingen typiskt kinesisk mat, vilket passade mig bra. Jag gillar tyvärr inte det kinesiska..När jag var i Indien så hade jag svårt att första att några av mina vänner valde "västerländsk" mat före Indisk, då jag verkligen älskade allt Indiskt, men nu har jag större förståelse för det =). Vi delade på en jättegod grekisk sallad, jag tog en vegetarisk lasagne och mamma åt kyckling med ris.

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑