Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Bus med grabbarna grus







Här är fler bilder från igår. Vi började med en rejäl middag på Heron City på Food Court och jag valde vegetarisk sushi som var jättegod. Sedan blev det som sagt bowling och lite andra spel med grabbarna Johannes, Jens och Simon. Bowlingen gick inte alls bra för min del men jag var dessto bättre på basket. Men jag hade rätt tufa och motståndare som alla är riktiga tävlingsmänniskor.

/Lisa



0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑