Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Avokado och citrus-dekoration


Avokado är så himla gott, och nyttigt också. Det var ett tag sedan jag kände mig sugen på det men igår när vi var och handlade kunde jag inte motså denna härliga "frukt".


Jag köpte också med mig apelsiner och citroner som jag skar i tunna skivor och lade på papper för att torka. Jag tänker ha dom som juldekoration..någon som jag och mamma gjorde när jag var yngre =).

/Lisa


2 Kommentarer
Anonym

Jag har ju en torkmaskin som står oanvänd, om du vill låna!! Och avocado ÄR en frukt, precis som du skrev ;-)

2011-11-24 @ 00:13:22
Lisa

Ja men va bra, då kanske jag lånar den ifall jag kommer på något annat som jag vill torka =)

2011-11-25 @ 08:13:22
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑