Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



I slutet av april


Bilder från i slutet av april 2011

Sedan jag flyttade från Norrland för nästan fem år sedan, har det blivit en hel del besök i hufvudstaden. Senast var i slutet av april då körsbärsblommorna var som vackrast och jag och mamma strosade runt, shoppade och åt gott. Nu, sex månader senare, är det dags för ännu en helg i Stockholm och den här gången kommer även moster Inger och kusin Anna hit för att umgås. Vi har planerar att gå på museer, strosa omkring i stan, äta god mat och lyssna på musik. Det kommer nog att bli hur trevligt som helst! Tyvärr fick systemkameran stanna hemma den hr gången eftersom jag ville packa lätt, men jag får ta några bilder med mammas mobil och kanske har Anna med sig sin kamera.

Vi hörs!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑