Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Julmys


Vi har pysslat, bakat lyssnat på julmusik och sett en gnutta Ernst, denna sköna tisdagseftermiddag. Mycket nötter och choklad har det också blivit eftersom det hör till båda Lisornas (jag och min vän Lisa) favoriter. Idag blev det mörk choklad med lite kanel och rostade mandlar. Nu har jag lite ont i magen av all choklad och ska ta en dusch innan jag går och lägger mig =).

Kram och godnatt!
/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑