Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Besegrad


Dagis-bacillerna har slagit till, igen, och jag är hemma och kurerar mig. David har bjudit mig på en god latte med mycket skum (det gillar jag) och sen kryddade han till den med med kanel och saffran (!). Har aldrig testat det förr, och troligtvis inte han heller, men han trodde att jag skulle gilla det. Det gjorde jag! Lyxigt och gott med med lite skitdyr-krydda på skummet =). Det kan jag rekommendera.

/Lisa



0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑