Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Förbereda mentalt

Jag måste förbereda mig mentalt inför vintern. Jag gillar inte kylan särskillt mycket. Om jag hade kunnat så hade jag flytt landet under några månader, typ januari till april, vilket jag hade turen att kunna göra förra vintern. Men i år stannar jag kvar i kalla Sverige med blandade känslor =). Lilla Vilja är inte heller något fan av den kallare delen av året...det kanske bilderna här nedan illustrerar!

     
Foto: Peter, vintern 2010

/Lisa

2 Kommentarer
alfredo

I brist på värmen får vi lära oss att mogna på isen.

Jag håller med vintern är ibland vidrig. Men utan vidrig-heter lär man sig inte att uppskatta dess motsats.

den ena som bekant, förutsätter det andra. och omvänd.

2010-08-10 @ 14:52:54
DavidLisa

Alfredo; Jo visst kan det vara roligt att få uppleva att naturen förändras men jag tror att många svenskar skulle önska att vintern var liite kortare och sommaren liite längre =).

2010-08-10 @ 22:30:04
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑