Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Gästbloggare Peter!



David använde flingsalt från Provence, nästan mer en krydda än salt, i alla fall om man frågar pappa och Chatarina;)
Han pyttsade även på röd chili, paprika, lök/vitlök och franska örter på den skivade sötpotatisen.  


En noggrant skrubbad potatis i okokt format, snygg!




Igår hade jag(Peter) och bror David en mycket trevlig afton tillsammans. Det bjöds på
sojabullar ackompanjerade av "Alfredos potatischips" med chilibernaise. Till detta  avnjöt vi varsin Innis & Gunn, inte alls tokigt ;)
Som alltid när vi träffas så pratas det om stort o smått. Billie o gänget(Vilja o Silje) var högst delaktiga på deras vis...
kvalitetstid i sin renaste form!
Skönt avstamp för mig då jag reser till Umeå om några dagar. Där ska det spelas musik, ett gig med Underhållningsorkestern i Tärna med en kanonreportoar a la´ 70-tal:) och ytterligare ett i min goda vän Ulphs sällskap, en festspelning på coverbandsvis:)

Måste ju oxå skriva hur bra jag tycker denna blogg är, givetvis helt opartisk..;)
Fantastiska bilder och texter som David och Lisa frambringar, ett dagligt besök är ett måste för mig!
Tack!:)

/Peter
  

 

2 Kommentarer
alfredo

håller med . man skall hålla sig uppdaterad jämt i denna blogg.

2010-08-02 @ 16:32:35
DavidLisa

Alfredo & Peter: Roligt att ni uppskattar den!!

2010-08-03 @ 06:15:26
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑