Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Kanelbullens dag



Bild: Google

Jag undrar vem som egentligen hittar på att det ska vara kanelbullens dag eller semlans för den delen? Har aldrig riktigt förstått mig på det där. Men riktigt gott tycker jag såklart att det är. David är bra på att baka bullar (tycker han själv iaf) så vi får kanske ta och baka det någon dag..
Idag blir det nog ingen bulle för min del men istället blir det plugg och sedan träning ikväll.

Hon som beställde armbandet igår tyckte att det såg jättefint ut så idag ska jag posta det. Roligt att det blev som hon tänkt sig för det är alltid lite svårt att göra på betsällning när man inte känner personen. Fast å andra sidan är det kanske enklare eftersom man då inte har någon föreställning om vad den gillar och därmed går på känslan. Jo, så är det nog för min del! =)

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑