Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Träning och en sväng på stan

Började dagen med sväng på gymet med Simon och därefter mötte jag upp mamma på stan. Vi kände oss inte så väldigt shoppingsugna med det blev ändå lite nya träningskläder. Jag fick ett par sköna träningsbyxor av mamma. Sedan bagav vi oss hem mitt i värsta rusningen och vi hade tur som kom med på tunnelbanan. Jag fick lite minnesbilder av hur det var att trängas på tågen i Indien..




Lika som bär?

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑