Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vakna!

På bara ett dygn har nu nästan hela min tidigare värlsdbild förändrats. Jag är nu medveten om att vi människor i mångt och mycket lever i en stor bluff. Denna bluff handlar bla om att vi tror att vi måste slita ihjäl oss för arbeten vi inte tycker om, att vi måste tävla mot varandra, att vi i Sverige lever i ett fritt land, att staten bara vill oss väl, att människor i grunden är egoistiska, onda, missunnsamma OCH att det måste fortsätta vara så! Detta är såklart en lögn, vilket jag tidigare också gått och funderat på, men som blev ännu tydligare då vi igår såg dokumentären "Zeit Geist Addendum". En otroligt omvälvande film!

Jag tar nu tillbaka det jag tidigare sa om att politik är enkelt. Jag kommer inte att rösta på varken dom röda eller gröna utan istället på Piratpartiet. Det är det enda parti i Sverige som förstår vikten av att bevara demokratin via ett fritt internet. På många stället i världen kontrolleras människor genom att de inte har fri tillgång till internet. 

Fick även ett tips om denna nyhetssida. Så nu ska jag för första gången i mitt liv försöka sätta mig in i nyheternas värld. Har tidigare medvetet undvikt medier då jag inte vill bli itutad massa osanningar!


Vaken.se
Vaken.se är en ideell gräsrotsrörelse som är helt politiskt och religiöst oberoende. Vårt mål är att stödja alla människor, oavsett etnicitet, kön eller religion att få kunskap och frihet genom att delge kritisk information som varit svårtillgänglig för allmänheten. Vaken är en naturlig del av en större löst knuten global rörelse för sanning och välstånd. Vakens grundpelare är öppenhet, empati, ärlighet samt medvetenhet.



Hoppas ni nu kan förlåta mig för detta jobbiga inlägg och fortsätta springa omkring i ekorrhjulet som vanligt! =)

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑