Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Morgonpromenad med mina små studsbollar!





Idag tog vi oss en härlig promenad före frukosten. Även idag hade 24 stycken Kandagäss bestämt sig för att vila lite på det stora fältet som vi passerade. Dessa började ropa massa saker på ett språk som jag inte förstod (kan tyvärr bara människorspråket och lite av hund- och kattpråket). Vet dock inte om Billie och Vilja förstod något men vi svarade ialla fall tillbaka. I min lilla bok "djurens språk" står det så här om Kanadagås;

"Dags för förändring. Min gåva till dig är att det snart kommer in något nytt i ditt liv. Ta för dig. Denna fågel kommer med ny energi".

Det här låter som ett gott tecken tycker jag i och med att skolan snart är slut samt vår kommande flytt! =)

Hoppas ni får en fin dag!

Kram/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑