Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Tack tack!




Stort TACK för alla fina presenter och gratulationer på min födelsedag!=)

Jag fick en del presenter som har med träning att göra vilket var trevligt värre! =) Bland annat pengar till träningskläder och träningshandskar, dragremmar och så en matvåg. Testade vågen direkt genom att sätta mina små älsklingar på den. Billie fick lite ångest av detta då hon ätit sig lite tjock under vintern och därmed väger nästan 1 kg mer än Vilja! =). Billie försökte därför fuska genom att sätta framtassarna på golvet! Bra försök Billie men vi såg allt vad du gjorde! =)

Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑