Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ärlig som få


Barn är ju ofta ärliga och säger vad dom tycker och tänker och min käre vän Oskar är långt ifrån ett undantag. Han vet ofta vad han vill och säger högt vad han har på hjärtat. När vi just flyttat hit så sa han ofta att han inte gillade Billie, bara Vilja (han tyckte nog att Billie lät lite farlig). Men nu när han lärt känna Billie så tycker han om dom båda ;). Om ungefär en vecka blir den här kloka och intensiva killen 7 år, vilket såklart är stort och måste firas ordentligt! =) Nu ska vi bara försöka hitta en present värdig nog "Kung Oskar"! ;)

Bilderna ovan tog jag i lördags när vi var och badade och Oskar konstaterade, -du tar många bilder idag! Och det hade han ju alldeles rätt i för när jag överförde dom till datorn så visade det sig att det var dryga 300 stycken ;).

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑