Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Svaaaaaaamp!!!!


(Inte så "snygg" bild men jag var ju tvungen att knäppa av den för att visa er!)

Ikväll åkte jag och min kompis Lisa ut en sväng i skogen för att släppa hundarna och njuta av en skön promenad. Tog med oss en kasse var ifall vi skulle råka på någon svamp...och det gjorde vi!!! Stora, fina, gula kantareller som fanns på ett och samma ställe. Vi behövde alltså inte leta utan dom hoppade i princip ner i våra kassar av sig själva! ;) Och kanske det bästa av allt är att Lisa inte är lika förtjust i denna delikatsess som jag, så jag fick allt själv! Jag känner mig rik just nu! =)

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑