Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Färgargårdens Café



Färgagåden är ett omtyckt ställe för Norrköpingsborna och ligger vackert längs med Motala ström, i närheten av centrum. Jag såg detta tips i en Norrköpingsblogg och blev sugen på att testa deras poppulära våfflor! Jag beställde en med skagenröra och räkor och David valde en dubbelvåffla med hjortronsylt, grädde och glass. Mumsfilibabba!

/Lisa 


2 Kommentarer
UmeåElin

Gud så gott det såg ut, jag kan tänka mig alla tre. Trerätters är min grej ;)



Kram!

/Elin

2011-08-02 @ 19:51:57
Blogg/Hemsida: http://minvilma.blogg.se/
Lisa

Elin: Ja dom var farligt goda och trerätters är även min melodi! ;)

2011-08-02 @ 21:38:02


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑