Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Några guldfynd från skogen


När jag var ute med hundarna i skogen så råkade jag på några mini-kantareller. Jag tänkte genast "här kanske det finns fler!". Jag hade inget att plocka i och fullt upp att hålla koll på Billie och Vilja så jag gick bara och letade en liten stund men hittade faktiskt några stycken som var ganska stora. Jag stekte dom i smör, lite salt och vitpeppar och dom smakade underbart! =).

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑