Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En bildhalsning fran Agadir



Bild 1: Sag en man gora armhavningar pa berget sa jag var ocksa tvungen att prova =). Valdigt jobbigt!
Bild 2: Vart hotell i Agadir.
Bild 3: Mamma testar poolen.
Bild 4: Jordgubbarna ar fantastiskt goda, tyvarr ar inta alla Marockanska gubbar lika goa..men de flesta iaf!
Bild 5: Marockanerna verkar vara stolta over sitt land som ar en demokrati.

Vi har det finfint har. Vi har atit goda fiskar varje dag. Sol under dagarna men kallt pa kvallar och natter. Vi har promenerat tills vi fatt ont i benhinnorna. Brant oss pa nasorna eftersom ingen hade med sig solkram. Alla pratar franska och ar for det mesta trevliga. Tyvarr kan vi inte franska men vi latsas. Igar akte vi pa en stor marknad men efter bara 10 minuter tog vi taxi darifran da en man foljde efter oss var vi an gick trots att vi flera ganger bad honom att lamna oss ifred. Jag var riktigt nara pa att hoppa pa honom och han sa att jag var den otrevligaste turisten han traffat pa 15 ar...hahah!

Hoppas ni har det bra dar hemma!

Kramar fran oss!

1 Kommentarer
alfredo

Ännu mer avundsjuk jag blir

kramar till er

2011-02-03 @ 16:21:35


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑