Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Före & efter?


I somras lade jag upp den översta bilden efter att ha varit på gymet för första gången. Nu när jag har tränat i nästan 4 månader så kände jag att det var dags att lägga upp en ny bild på mina små bulor till muskler =). Inte mycket att skryta med direkt och det är knappt jag ser skillnaden på bilderna. Men jag känner mig iaf mycket starkare nu! Eftersom jag endast spelat fotboll under många år så har jag aldrig haft några muskler på armarna..men det ska det bli ändring på nu =). Hur som helst så skyller på att jag inte vet hur man gör när man spänner sig! Haha!

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑