Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Promenadskor


Av mamma och pappa fick jag i julklapp penagr till skor. Jag behövde verkligen ett vettigt par för att kunna vara ute och gå utan att halka ihjäl mig. Hittade dom här från Ecco på rean och dom är väldigt sköna och inga skavsår än så länge! Kanske inte dom snyggaste skorna men dom fungerar bra till ändamålet. Så nu kan jag för första gången i vinter vara ute och promenera. Det gillas!=)

/Lisa

2 Kommentarer
Laila

Ett par rejäla och stadiga skor behövs säkert nu när det verkar bli så halkigt i Örebro

Jag tycker dom är fina.

/Laila

2011-01-18 @ 22:22:21
Chatarina

Du har köpt dig ett par riktigt bra skor Lisa. De där kommer du att ha stor nytta av och de är fina tycker jag. Bra köp!!! Vi åker till lilla Alma, 4 månader, i morgon och på söndag hämtar vi tillbaka Freija. Vilken härlig helg!! kram till er alla

2011-01-21 @ 23:19:06


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑