Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Viktigt med kost

Jag är inne i en träningsperiod nu då jag tränar styrketräning 4-5 gånger i veckan. När man tränar tung styrketräning så krävs det att man är ordentlig med maten för att få dom resultat man vill ha. Jag vill ju självklart bli stark så jag försöker att variera min kost, äta både kolhydrater, bra fetter och mycket protein. Som tur är älskar jag att både äta mat och matlagning så för mig är det inga problem =).


/Lisa

1 Kommentarer
alfredo

Åta bör man annars....

det viktigaste kanske är att undvika stoppa i sig så mycket kemikaler

2011-01-17 @ 20:11:37


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑