Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Hemma igen


(Oj va lik moster Britta jag är på den här bilden!)

Igår kväll tog jag och Vilja flyget till Arlanda och körde sedan bil därifrån till Skärblacka. Vi var framme vid midnatt och förutom att jag körde lite fel från arlanda så gick det bara bra! Av en "slump" (tror inte på slumpen) gick jag rätt på lillebror och hans kompis på flygplatsen och vi blev båda lika chockade och glada! =)

Tack för allt mamma och pappa ♥

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑