Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Dagens vykort från Skärblacka ;)



Idag fyllde jag min knallrosa påsväska med handduk, vattenflaska och kamera och letade rätt på ett mysigt ställe vid vattnet. Där låg jag och solade, fotade och filosoferade i några timmar tills dess att några mörka molna började närma sig och jag hörde en åskknall. Då var det dags att bege sig hem. En liten stund senare kom regnet och då hade jag och David precis tagit med Vilja och Billie på en långpromenad. Vi fick alla en härlig och naturlig dusch =).

Kram/Lisa


2 Kommentarer
alfredo

Sommaren är underbar!

2011-08-01 @ 16:05:47
Lisa

alfredo: Ja verkligen!!=)

2011-08-01 @ 16:06:33


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑