Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En till bild från examensfesten



Så här såg det ut i fredags då vi åt en god libanesisk buffé på ett uteställe i Örebro. Det finns en och en annan som jag lärt känna under de här åren som jag säkerligen kommer att sakna men som tur är bor de flesta i Stockholm och dit är det ju lätt att ta sig! Och vi som åkte till Indien ihop kommer säkert också att se till att ses framöver. Annars är det inte så mycket jag kommer att sakna faktiskt =).

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑